måndag 31 oktober 2011

mooot frugan snart en kväll som denna

Sitter & chillar sönder i väntan på att jag ska dra mig till bästa Nea! Fick ju erbjudande att sova där inatt.. inget man tackar nej till ju.. haha ;) Har haft tmin drömkille här nyss, som synd nog fick lov att dra sig hemåt.. kunde knappt släppa taget om honom, hemskt varje gång!!
Har varit en rätt chill dag idag också, skönt som bara den. Dock sjukt övertrött osvosv, men så kan det va.
Känner mig ovanligt tom i huvudet när det gäller bloggning idag? sjukt alltså..
Men ska  i alla fall sluta med att skriva onödiga saker på bloggen, som fel folk kan ta åt sig av... Känns bara onödigt, så lämnar mina privatproblem utanför detta! klart slut.
Aja, nu ska jag hångla med tandborsten och se om jag vågar mig ut med cykeln efter smset jag fick av Nea.. VARGÄCKELN..... försvinn härifrån!!!! åhj.. hehe
Puss & Hej. / emma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar