fredag 25 november 2011

Äntligen fredag!!!

Packat klart, tvättat och ska snart dra ut med sopor och försöka orka med dammsugning innan jag drar mig mot D-J.. Skönt att min älskade följer med denna gång också, wiie. 
Och imorgon blir det shoppning för hela slanten! Dock ska jag försöka va sparsam.. ;) haha.. Vi får la se hur det slutar? inte bra antar jag som vanligt. 
Ska i alla fall bli kul att komma iväg på något man inte gjort på as länge nu!! Känner shoppingsuget hela tiden, haha dock blir jag bättre och bättre på att vara sparsam av mig! Det som gäller när man bor ensam u know.. Typiskt men sant. 
Slutade faktiskt typ halv tolv eller något idag? haha vid tolv tiden någon gång i alla fall.. ;) SKÖNT säger jag bara, vissa har det bättre än andra.. eller? ;)
Hade också mest slappt kvar att göra, underbart sådär på en fredag.. Ja det känns bra nu! 
Skrev upp oss på att vara med till experium med alla på handelsprogrammet också, kuljul.. som dom skrev.. ;) 
Aja, nu ska jag sluta skriva här? annars blir det bara att jag improviserar känns det som.. Men bloggar sen när jag har tid & ork! Ha en trevlig fredag & helg! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar