fredag 25 november 2011

dag 28,29,30,31 och 32.

Dag 28 - Mina rädslor
Har väl många rädslor antar jag, speciellt för nästan alla småkryp, mörker, ensamheten, att någon av mina närmaste ska komma till skada osv. 

Dag 29 - Min favoritplats

Det finns många favoritplatser som jag tycker faktiskt, men faktiskt stockholms fina stad på sommaren, örebro, sommarstugan/orna, hemma hos familjen osv.. <3 & fina kuster. ÅH älskar det!

Dag 30 - Det här saknar jag

Att vara nära min familj och få allt "serverat" haha, säger latisen själv.. Men ja, det saknar jag! och mina underbara djur och vänner så klart. 

Dag 31 - Mina ambitioner

haha.. typiskt att man måste googla ordet också. Dock märkte jag att de va knappt någon som visste ;) Aja, antar att det är typ som drömmar i livet? 
Isåfall vill jag först och främst gå ut gymnasiet, få ett bra jobb som är ROLIGT, skaffa en fin familj (några år fram i tiden hehe) och bara leva livet. Inget stort men betydelsefullt i alla fall. :') Dock ändras tankar och drömmar ofta.. för ofta? men sånt är livet! Hoppas på en BRA framtid osv.

Dag 32 – Ett foto på dig och din familj

Haha, ska man ha en bild på HELA familjen med då inräknade syskonbarn skulle det inte få plats. Haha typ i alla fall. Dock kan jag ta lite olika bilder, ska också försöka hitta någon på alla. :) (kan bli svårt.. haha) 














Hittade tyvärr inga bilder på min andra syster och min andra bror. Men detta får duga för denna stund. :) 
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar