torsdag 24 november 2011

the way you make me feel

Har precis kommit hem, så nu är myskläder på! haha, det är så galet skööööönt att byta om till mjukisar och en go tshirt efter skola. hehe
Samlar också vuxenpoöng och lagar mat, haha som varje dag meeeen i alla fall.. Är hungrig som en gris typ? pannkakor i skolan vet ni.. inget man blir mätt på ;) haha
Dunkar fortfarande samma låt som i morse också, skämmer ut mig för grannarna osv :) Men dom är vana? haha mjo..
Skulle behövt städa också känner jag? men dock orkar jag verkligen inte göra det just nu.. Så det får bli när jag kommer hem igen.
Senare kommer min äskade kärlek hit också!! hihi äntligen ska han sova här också.. åh mys. Äntligen får man sova underbart & riktigt. Trygg och älskad! wiieee

Bloggar mer senare.. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar