måndag 28 november 2011

dag 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 & 40..

Ingenting för mig just nu utom att jag är less och depp.. ovanligt va? nej inte alls.. ÅHJ jag vill inte vara såhär.... hjälp!! nu kör vi en liten fortsättning på daglistan som ett gonatt,.


Dag 33 – Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?
Någon riktigt cool, rik, snygg, rolig, bra osv kändis tror jag.. helst en kille för att testa på det på en och samma gång, som typ robert pattinson (a) hehe..

Dag 34 – Planer/drömmar/mål du har

Oj, det är väl många antar jag, mina mål är i alla fall att ta studenten och sen få mig ett jobb. Där efter bestämma hur jag vill att mitt liv ska se ut, beroende på om jag har kvar min underbara pojkvän, har lust att plugga vidare osv.. :') Dröm jag har är väl kanske att få mig en underbar familj.. alltså min egen, som jag har skapat ihop med min drömkille. Ja det skulle vara underbart! plus att vara hemma med mina fina barn.. åh va mysigt


Dag 35 – Smeknamn du har och varför
Knuts eftersom att det är mitt efternamn, Långben.. just för att jag är lång och har just långa ben?... Ja... kommer inte på fler just nu dock.

Dag 36 - Det här upprör mig

Äckliga pedofiler, omogna fjortisar, desperata killar/tjejer som BARA är ute efter sex, folk som lägger sig i  onödiga saker och privata saker, folk som inte visar någon alls respekt. osvosv

Dag 37 – Vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med?

Just nu är det självklart min fina och underbara pojkvän som jag har det sååååååå jävla bra med.. Dock vet man ju faktiskt inte hur allt slutar? det är synd att man MÅSTE tänka så.. men det är ju faktiskt sant, men jag lovar honom, med hela mitt hjärta! att jag kommer att göra och gör exakt ALLT för att det alltid ska vara vi. För det vill jag verkligen! 

Dag 38 – Ett foto på något som gör dig lycklig


Dag 39 – Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?

Oj.. den var jävligt svår..  men att jag kan verkligen vara mig själv, acceptera folk fast att dom inte är "normala" eller som alla andra.. något mer kommer jag dock inte på.. tyvärr

Dag 40 – Vad har du sug efter?

COLA! haha.. oppppppps :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar