tisdag 29 november 2011

sista dagarna på listan!!

Dag 41 – Ett brev till dina föräldrar
Jag vill mest nämna hur mycket jag tycker om er, ni är de bästa jag vet. Jag har världens bästa föräldrar, verkligen! Jag vill också passa på att säga förlåt, för alla utbrott på er... Men alla har sina perioder? inte sant.. jag är i alla fall så sjukt lyckligt lottad, som vart just eran prinsessa.. Och inte någon annans.. Jag kommer ALLTID att älska er, vad som än händer i livet.. Det lovar jag! Ni är nog de finaste personerna jag vet.. fast att jag klagar ofta. Det ska jag sluta med, Lovar.  Jag älskar er, nu då & föralltid! <3

Dag 42 – Din favorittid på året?
åhh.. självklart sommaren!! Jag älskar verkligen att ligga och slappa i värmen och slippa bry sig om annat. Ja, tänk er vad underbart det är! Ge mig sommar.. NU.

Dag 43 – Ditt favoritplagg?
Oj.. måste nog nästan vara en klänning jag är nerkärad i.. Tar mina tankar tillbaks till sommaren också, ja den är det! 

Dag 44 – Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?
*hej fjortis posarN


Enligt mig själv klar jag mig mognare och som person har jag förändrats mycket.. Blivit mer tacksam, blir mindre och mindre negativ mot då.. dock inte så mycket men sakta och säkert, accepterar alla människor som dom är och stuntar i andras åsikter, lägger ingen som helst energi på omogna människor som bara klagar och håller på... osvosv, ja skulle nog kunna sitta här och räkna upp i flera timmar.. Men det ska jag inte utsätta er för, men ja.. jag är nog en bättre person på i alla fall många olika vis!

Dag 45 - Ett sista ögonblick
Mitt sista ögonblick hoppas jag verkligen att det kommer vara smärtfritt, fyllt av kärlek, vackert avsked osv.. Inget jag helst tänker på? nej usch va hemskt.. men ja, något liknande sånt antar jag att jag vill ha det i alla fall.. För vem vill ta ett sista farväl till jorden och de man älskar när man har en kropp som bara gör ont både utanpå och inne i den.. Inget jag skulle vilja. 




NU är jag äntligen klar med denna lista! haha.. skönt men ja, blir säkert något liknande igen om några veckor ska ni se.. ;)
Jag är inte så glad just nu, tänker på olika hemsk heter osv. Skoldagen var i alla fall helt ok! 
Utom att den var väldigt lång tråkig då, men sånt får jag stå ut med, tills i alla fall nästa schema byte.. Inte okej.. eller jo, underbart att slippa de där skit ämnena på resten av veckan. 
Nu ska jag fortsätta med film tittande eller först försöka dra mig ner till hemköp och köpa någon fruukt eller något.. Skulle vara gott ja. Aja, ni får ha en fortsätt bra dag/eftermiddag/kväll. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar