fredag 23 december 2011

all i want for christmas is you

god jul måste jag i alla fall säga nu då..
Kändes bäst att lägga ner facebook för denna natt osv.. bara massa god jul.. haha sååå tråkigt! No lifers.. :')
Aja, har haft fullt upp med den sista julstädning och pyssel idag. Fick upp julgranen fint och prydligt också! nästan helt själv.. ;)
Vart uppesittarkväll fram tills sent också.. usch vad uttråkande det blev på slutet må jag säga, och vinst.. ne dra mig baklänges! haha men sånt är livet.
Snart blir det att inta sängplatsen, så väntar en mysig julafton tillsammans med i alla fall en liten den av min underbara familj <3 :') Blir alltså en toppen dag/kväll då! blidbomd kommer sen någongång. LOVAR.. hihi
Nu orkar jag inte skriva något mer för denna stund, men bloggar när jag har tid! massor av jul pussar på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar