torsdag 22 december 2011

Godmorgon alla fina!
Idag är det torsdag och inte alls långt tills julafton, herregud vad snabbt tiden ska gå.. Redan en termin har gått och jag har bara en kvar i ettan, inte dumt det ni.

Idag vet jag knappt vad som kommer att inträffa, men jag ska nog i alla fall fortsätta med att göra med julgooodis så mamma slipper! Sen blir det säkert att ta in & klä julgranen för iår. Åh, då blir det äntligen lite julfeeling får jag hoppas. Har verkligen ingen stor sådan feeling än så länge, ovanligt nog alltså.. Men det är säkert pga att jag har vart i malung mest den senaste tiden, som jag aldrig förut varit. Men det blir en vanesak att få in samma känsla där också såsmåningom!
Inget negativt heller egentligen, men aja. skitsamma ;)

Såg precis att det snöar ute också... FYFAN säger jag bara, just för att jag hatar snö med hela mitt hjärta (utom i fjällen......) hihi. Men får förhoppningsvis inga klagomål på att jag just skrev detta ;)  brukar oftast bli så.. haha

NU ska jag dra mig neråt i huset för frukost! Ha det bra alla. puss

hej jag längtar efter mina malungstokar låt.. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar