onsdag 21 december 2011

hej du fina bloggvärld..


 hej mina fina läsare.. om jag har några kvar?

Jag har ju inte haft någon dator att blogga på sen ett tag tillbaks i Malung, men nu är jag hemma i D-J. Så blir massor av uppdateringar nu när jag är här hemma på jullov!! Kan ju säga att det ska vara jävligt skönt att få lata sig bara. mmhhhh livet leker!
Har inte hänt så mycket sen sist tror jag? har dock kanske inte gått så länge? jo ett tag i alla fall...
Men hur som helst, den senaste helgen var inte alls rolig.. inte på något vis typ? synd men sant, och varför är väl privat som vanligt, men en sak kan jag då verkligen ta upp här! Jag älskar min fina vän, Linnéa Landström.. Hon är så bra och underbar på alls möjliga sätt! ååhh vilken människa. Jag har tur nu mer märker jag, hittat mycket personer som passar mig på ett mycket bättre sätt, då räknar jag in nästan allt.. Dom förstår och uppskattar mig mer känns det som, och det behöver jag!!
Har också slutat med kontakt med vissa... jag ber om ursäkt men alla mina nära och kära sa att det var bäst så, vill inte att ni ska ta åt er på fel sätt. Det är bara bäst så..

Fick äntligen träffa några av mina fina syskonbarn idag också, ååååh vad dom är underbara. Jag skulle kunna göra allt för dom, verkligen! Längtar efter den dagen jag är nog vuxen och har tid för egna sötisar.. meeen det får vänta i några år.. ;)
Har inte så mycket annat att säga idag antar jag? Hoppas alla mår toppen där ute/inne och har världens underbaraste och mysigaste jullov! Det ska då jag.

Massor av pussar.
Adele - Set fire on the rain - kvällens låt..

(negativa kommentarer tas bort direkt.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar