söndag 11 december 2011

söndag...

Hejsanhoppsan alla glada! Idag är det söndag igen.. alltså skola imorgon dåva, ingen som helst lust någonstans känner jag, men vi börjar i alla fall inte förens 12:50!! WIHO älska livet. haha
Underbart att slippa idrotten såhär före lovet ;)

Kvällen igår vart som den vart kan man ju säga, haha vart lite snett allt.. för mig i alla fall ;) Men för övrigt vart det en rätt rolig kväll faktiskt!! Och för min käraste vän Nea så vart det ett väldigt lyckligt slut må jag säga, hångelkungen! hihi tur hon fick sig manlig värme där.. Det är det nästan det bästa som finns ju!

Jag älskar min pojkvän otroligt jävla mycket också, han står ut fast att jag har mina dåliga stunder (som tyvärr är lite då & då...) men som minskar i mängden snabbt! tack vare han, min drömprins. Som är räddaren i nöden och får i mig äkta lycka. Jag är tacksam av att få ha honom vid min sida, skulle göra ALLT för honom verkligen! Han är fin han, min Isac. <3

Nu ska jag ta och klä på & av mig och fortsätta med mys hos frugan, min fina fruga! hon är bra hon.

Hoppas alla har haft en trevlig helg osv, massor av pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar