torsdag 29 december 2011

mysmys

hej mina fina, har inte haft någon som helst blogglust de senaste dagarna. Men har haft det bra i alla fall kan jag lova!

på måndagen blev det besök av de två bästa, Nea & Isac. Det var underbart att få krama om dem båda två.. men inte alls kul att se dom åka iväg igen. Tisdagen vart det shopping och väldigt bra köp tycker jag, kanske visar sen om jag har tid. :) I bilen hem från borlänge erbjöd sig min underbara mamma att åka ner till Malung med mig, och lämna av mig där!! hihi, sa ingenting till mina fina så dom kanske skulle bli överaskade.. ;) Nu sitter jag här i lägenheten och har precis städat ihop bombnedslaget som var.. haha behövligt var det!
Väntar in min kärlek som är hemma och rakar sig.. haha men nu tyckte jag att jag hörde en sunkvolvo, wiie. Han tog inte 2 timmar på sig i alla fall då. ;)



Senare blir det massor av mys med min fina och hyra någon film antar jag, hoppas alla har ett trevligt lov osv. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar