fredag 30 december 2011

morgonbloggande..

godmorgon alla goa.
Idag är humöret inte alls på topp än så länge, trodde faktiskt det skulle kännas bättre idag än såhär menmen.. Jag har precis vaknat i alla fall, eller ja. För nästan en timme sedan? haha. Men sitter i sängen fortfarande och väntar att min sötis tröttis vaknar till liv, kan dock ta ett tag till verkar det som.. men sånt är livet. ;)
Hade en mysig kväll igår med honom och det uppskattas såhär innan man måste hem till Dala-Järna igen.. Kommer vara borta i  nästan en vecka denna gången också, fml. Men får i alla fall träffa på mina efterlängtade mysfisar!! wiie :'))) Som jag har längtat!

Denna dag kommer säkert bli bra den också, ska hem till Isacs familj och äta osv.. haha, höll på att "drita pi brackon" när han sa det först.. men har ju i alla fall träffat dem en snabbis förut. ;) Blir så bra så.
Mer än det vet jag ärligt talat inte, så vi får väl se sen. Bloggar nog mer sen ikväll om jag har tid & lust, men det får vi allt se.. Ha det bra alla. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar