söndag 1 januari 2012

underbara liv!!

hallåååj.. Nu är det nytt år och det firades in på ett bra sätt tycker jag. Bättre än alla andra år.. inge tråkigt skit, hihiBörjade med en tur till skogs med Isac familj, trevligt men kallt i början. Tur att jettan finns ibland, eller hur? ;) var i alla fall där ute i några timmar, sen vart det hemfärd och fixning av allt. Hem till Isacs place again efter det och åt.. Sen drog vi vidare för att hämta upp mina fina vän Nea, för att sedan dra och kolla läget på valvet? haha tror det heter så.. vad vet jag liksom! ;) Där befann sig en otrolig blandning avidioter, haha nejdå.. men en stor del av alla som var där var idioter kan jag ju säga. Det vill säga freeride bögar och annat skit, hihi. Ursäkta, men det är synd nog sant. :')
Men hade i alla fall trevligt med dem som förtjänade våran närhet måste jag ju erkänna! Så goa människor vissa kan vara. :') hihi
Fick sedan massa nyårspussar av både gubbin, Nea och Klara, haha nicenice! har nu gjort en lång kväll kort.. dock har jag inte fått med så många ditaljer, men ett litet smakprov på min nyårsafton i alla fall och det får duga tycker jag!!

NU är det söndagen den 1 januari 2012.. och jag sitter HEMMA i dala-järna igen, efter många om och men.. Dock trivs jag i mina kläder, tack vare att min underbara syster och hennes fina barn är här på besök i några dagar. Guld värt säger jag bara att få spendera tid med de man älskar av hela sitt hjärta, och fuck alla andra idioter. Nu är det nytt år och nya möjligheter, Detta ska bli ett underbart år och inget jag ska ångra, jag ska försöka att inte såra någon med mening. Det lovar jag mig själv och alla andra... Då menar jag mina fina som alltid finns i min vardag. Ni är meningen i livet.

Vi får allt se hur mycket bloggning det kommer bli till veckan hörrni, vet faktiskt inte alls om tiden finns där. Men något inlägg då & då ska vi nog kunna fixa, det vill jag kunna lova men vi får se.
Nu ska jag fortsätta med annat, som bloggläsning osv. Sedan inta sovställning, hoppas alla hade ett trevligt nyårsfirande och en mycket bra första dag på året, all lycka önskar jag er alla. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar