onsdag 4 januari 2012

slappdag

sitter med mina päron vid matbordet och planerar massa luncher och middagar inför att nästa familj komme på besök. Även kommer ju min älskling som jag har saknat sååå sjukt mycket! äntligen. ♥♥
Kommer nog pussa sönder honom rejält när han kommer in på gården, hihi..

Denna dag kommer nog bli slapp med en massa plugg (?) i engelska..  som jag är tvungen att göra, sen mys framför tv:n och datorn.. inget mer vet jag, utom att äta då haha. Men kommer hur som helst va slappt & skönt, som verkligen jag kan förtjäna kan jag tycka!
Har varit vaken i flera timmar så jag fick säga hejdå till flickorna som åkte imorse, och åka till systeryster för att kapa av det slitna håret.. åh va skönt det va att få av skiten! njuter sjukt mycket hehe..
Aja, bloggar mer sen så massa pussar på alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar