onsdag 4 januari 2012

mår som en kung.

hallihallå världen. Har jag någonsin sagt hur underbart mitt liv har blivit på en sådan kort tid? ja.. det har jag ett antal gånger, dock kan jag inte sluta. Just för att det är så jävla sant!
Jag har fått tag i kanske världens underbaraste människor, sjukt att de fanns i malung av alla ställen. Men ja, jag är tacksam att jag fick tag i dem.. En sådan under vän som verkligen bryr sig om en, alltid finns där och är så fantastisk hela hon!
Och såklart min så sjukt goa pojkvän, som får mig att verkligen känna mig älskad och mer självsäker. Jag kan nu mer se mig i spegeln och inte bara hata det jag ser, som jag alltid gjort.. (dock är det fortfarande så vissa dagar.. beroende på mitt humör då..) men i helhet så är jag så sjukt lycklig i hans närhet, och såklart i min underbara väns. Dem är så fina på exakt alla sätt, det lovar jag er.. Åh vilken tur jag har haft.♥
hihi där har ni en liten och kort förklaring på hur bra jag mår nu mer, och i morgon blir det inte sämre!! får ÄNTLIGEN träffa isac igen, wieeeeeeee :')

Sitter förövrigt just nu i min underbara och älskade one piece, som är en stor kärlek nu mer, haha. Har kanske inte nämnt att min underbara pojkvän gjorde så jag blev en sådan rikare i julas? men hur som helst är det så det gick till. Och åhhh va bra det var. hihi han är bra han, min Isac.
Sitter också och skriver med honom, det får hela mig att le på heltid!!
Nu ska jag fortsätta med happyface och kolla runt på massa skit, sov söt. PUSS

1 kommentar:

  1. Sött skrivet! Du, vi borde verkligen träffas snart, för jag saknar dig som.. ja, jag vet inte!

    SvaraRadera