tisdag 10 januari 2012

with a little help from my friend

Hejsanhopsan. Har inte hunnit med att blogg sen sist.. har gått runt och hostat och snorat som jag vet inte vad? haha.
Har också busat av mig de sista lovdagarna, fuck va snabbt tiden ska gå? typiskt. Har hur som helst haft ett helt okej bra super lov! Tack vare alla mina fina. :')
Idag började ju skolan återigen.. när väckarklockan ringde imorse höll jag på att döööööööö typ, ville verkligen inte gå upp, så det vart väl ett antal snooze. hehe
Dagen i skolan bestod nästan endast av lektioner med Ludmila.. Jätte roligt? fast nej. Höll på att somna ungefär 10 gånger minst.  Dock gick tiden rätt okej snabbt, så man äntligen fick hem eller ja åka på byn och göra Nea sällskap när hon skulle köpa massa saker, sen fika här hemma med henne.. Efter många om och men när hon gått vart det storstädning i lägenheten, och ÅÅHHHH va gött att ha det klart nu!! Känns mycketmycket bättre och mysigare, då slipper alltså de som kommer hit en shock. ;) Sitter nu med skrikande mage i väntan på orken om att laga mat... blir antagligen makaroner och något skabbigt, haha så typiskt.
Myser med massor av ljus at my place också! ååh, jag har en sån där ljusperiod, det är så mysigt. hihi













Nu ska jag FÖRSÖKA orka laga något, PUSS. (bjöd på några random bilder från både järna och lägenheten.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar