onsdag 7 november 2012

en helt vanlig dag

Hej hopp, gummisnopp. Hur mår alla? jag själv mår i alla fall super!

Jag måste väl börja lite fint och säga att tiden går då allt för snabbt, snart helg igen ju. Helt sjukt... egentligen. Inte för att klaga eller så, men ja. :)
Har under denna tid då jag ej vart så bloggpigg varit i skolan, myst och busat. Med både syskonbarn, pojkvän, familj och ville! åh va jag älskar sånt, att bara få vara och åka hem!! bästa känslan <3 .="." nbsp="nbsp" p="p">
Som sagt så är ju min älskade bror, hans underbara flickvän och hennes pappa i Vietnamn.. Och jag är ju inte alls avundsjuk... ne verkligen inte!! åh va jag också vill ha värme, men ska vara glad att få ta hand om deras goa och underbara vovve på helgerna när de är borta hihi.

Just ja, jag har ju varit på utvecklingstal med mor för några timmar sedan.. Men det gick över förväntan så bra som jag trodde! Jag är nog inte så dum som jag tror.. :') Meeeen sen blev det ju såklart tal om oldtimes..... och då kom det tårar, såklart.... usch! MEN det behövdes, för då vet min mentor hur det ligger till! Dock kommer jag ej skriva här vad detta handlar om.. Kan säga att det börjar på en person som har gjort mig ont sen förskolan... och slutar på en person som senast gjorde något illa mot mig i våras.. Mer säger jag inte. :) Man vill ju såklart inte vara lika dum som vissa andra, eller avundsjuk? ja precis. Men som min mentor sa, alla som vill någon nått illa, mår sämst själv. True shit. Så ska inte lägga tid på "hen" mer. Slut om det. :)


Nu ska jag antagligen möta upp min helt fantastiska pojkvän vid bussen och bege mig mot svärmor, och där väntar förhoppningsvis de nya ägarna av hans bil! :D PUSS OCH KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar