söndag 11 november 2012

Mys helg!

Har gått och fått en liten ny smygidol som går om och om på Spotify om dagarna.. Malcolm B som medverkar i X-factor. Tycker faktiskt han är sjukt bra, dock skulle det vara kul att höra honom i något mer fartfyllt som orup sa sist! Aja nog om mina smyg idoler. :)

Har haft en mys-helg med Isac och Ville! Och igår var vi tom och åt på McDonalds.. haha sjukt ovärt!! Men det var väl bra att komma ut  på någonting, Vi var såklart inte ensamma på den lilla resan.. Emil, David och Cecilia hängde också på. Så det var gårdagens händelse, intressant förstår jag, men nu vet ni det. ;)
Är ju som sagt hundvakt åt lille Ville, som är så sjukt underbar och go! åh nästan så att man skulle ha kidnappat kvar honom här forever ju.. fasters gofis. <3 ansiktet="ansiktet" antingen="antingen" att="att" bitti.="bitti." buhu="buhu" det="det" eller="eller" f="f" gjorde="gjorde" han="han" hihi="hihi" i="i" ikv="ikv" imorgon="imorgon" ker="ker" komma="komma" ll="ll" men="men" mig="mig" mys.="mys." nbsp="nbsp" och="och" p="p" precis="precis" pussa="pussa" rr="rr" rsta="rsta" s="s" tyv="tyv" vakna="vakna" var="var">













Nåväl, vad ska jag mer ta upp? Lägger väl upp några väldigt vackra blider och hoppas på att komma på någonting att blogga om senare! Hoppas alla har haft en jätte bra helg. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar