fredag 16 november 2012

fredaaag

Nejmen tjenna! Nu har jag fått mig helg, och ni ska bara veta hur livslängtan blir sjukt stor när det är helg. hehe jag älskar livet! 
Igår var jag sjukt duktig och tvättade, fixade praktik, städade osv... så nu ska det slappas ;) Och ikväll, så ska ju jag och Isac på Breaking Dawn part II!! åh lycka. <3 p="p">
Kan även berätta att en läskig typ tiggde pengar av mig när jag kom hem till lägenheten.. är mörkrädd även fast att det ej är mörkt än! haha, nu kanske vissa tänker - varför gav du inget till honom? men det ska jag svara på... Känns liksom så läskigt eftersom att folk KOMMER HEM till dig och knackar på? Jag som har fobi att öppna dörrar åt folk också? man vet ju faktiskt aldrig vad det kan vara. Ne usch sorry du "dövstumma" person, men jag vågar inte!!

Nu tillbaks till det bra i livet --> jag sitter och sjunger med i Meduzas underbara låtar. Jag älskar gubbjäveln alltså, i alla fall hans låtar. <3 haha="haha" p="p">- dra skinnet bakåt, dra skinnet framåt. å sedanbakåt ååå fram igeeen!! sen ökar du takten i intervaller.. SEN ÄR DU NÄSTAN I HIMELEN! haha åh jag dör.


Nu känns det som att jag verkligen bara pratat massa strunt! usch och hejdååå PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar