måndag 19 november 2012

Kära måndag.

var hälsad underbara kramper! blä
Imorse när jag vaknade så gjorde det ont... ifrån huvud till tå, och åh va jag snoozade till sent. Efter en stund kunde jag i alla fall resa mig upp för att ringa och sjukanmäla mig till skolan. Och tur var väl det! Nu ligger jag fortfarande i sängen.. som jag antagligen kommer att göra resten av dagen? svar ja.
Och förhoppningsvis bli pigg i kropp och knopp tills imorgon! Jag ville faktiskt till skolan idag.. fuck.

Hur som helst.. Jag har haft en mysig helg med min pojke och hans familj. (ovanligt jag vet...) MEN nästa helg ska jag hem. <3 h="h" jag="jag" l="l" nbsp="nbsp" ngtar="ngtar" p="p" va="va">Avslutade en jobbig gårdag med kycklingspett från pizzerian också, och guuuu så gött det var.. Mangoraja smaken sitter fortfarande kvar i smaklökarna men det var det värt.

Ser just nu bara på tv och försöker äta lite, men usch va jag inte vill. Cheaters gör mig sällskap i alla fall, TACK! Och snart även sims 3.. eller kanske någon bra serie? vi får väl se. Hoppas alla hade en super helg! slänger antagligen upp några fler inlägg en dag som denna, om jag orkar. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar