tisdag 20 november 2012

sjuk.. idag igen..

Tänkte mest informera er om att jag även är hemma i sängen idag, och usch vad less jag redan är på detta! Frukosten räddade min lite i alla fall, älskar skogsbärsyoghurt med skivad banan i och mini tomater efter. <3 enkelt.="enkelt." helt="helt" k="k" mat="mat" p="p" rlek="rlek" till="till">
Jag var faktiskt sjukt taggad på skola idag?! men sen vaknar man upp med f*cking migrän! jag orkar seriöst inte... Men jag ska väl inte vara depp för det inte. Tur man har en pojkvän som arbetar hårt om dagarna och kommer hem och tar hand om min på kvällarna. <3 dag="dag" den="den" f="f" fin="fin" g="g" han="han" honom="honom" lskar="lskar" m="m" mer="mer" nbsp="nbsp" nniskan.="nniskan." och="och" p="p" r="r" s="s" som="som" varje="varje">
Nu ska jag fortsätta se på tv/serier osv osv... vi hörs sen! PUSSAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar