tisdag 20 november 2012

tidsfördriv

Har tillbringat dem senaste minutrarna att se de TVÅ senaste avsnitten av portkod 1321! Jag kan väl säga att jag har fastnat i den där serien... synd att den är så kort! och snart slut. Men två avsnitt återstår! hoppas på fler inom sin framtid. SOM ÄR LÄNGRE! ja tack

Förövrigt väntar jag på min underbara pojke som snart är hemma igen, då ska det ätas mat och mysas.. med min migrän också! blää för den alltså.
Men hoppas på att jag är helt kry imorgon så det blir skola! ja det skulle då verkligen behövas.. <3 det="det" f="f" ffa="ffa" folk="folk" har="har" inte="inte" jag="jag" k="k" l="l" lite="lite" nbsp="nbsp" nge="nge" nns="nns" och="och" p="p" r="r" sen....="sen...." social="social" som..="som.." tr="tr" tt="tt" vara="vara" vart="vart">
Aja, ha en fin kväll! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar