måndag 26 november 2012

träningsmåndag!

Kan ju börja med att berätta att jag knappt kan gå efter detta träningspass, herre min skapare vad ont jag kommer ha imorgon.  Sitter nu i fåtöljen i min älskade lilla plutt lägenhet och häller i min mängder med vatten, för åh va det behövs nu! Körde ett jävla till gympass sista lektionen (idrotten...) och åh va gött det faktiskt var! Skulle ju börja gymma regelbundet, men då måste jag ha någon att gymma med också. ;) Isac kanske hakar på? vi får väl se hur det blir med de..

Ska snart försöka ta mig till duschen och få bort äckel svetten, men jag måste vila lite till.. och dricka mer vatten ;)! Sen ska jag ju handla, och fyfan vad jag kommer att dö! haha

Aja, bloggar kanske mer sen, skulle mest visa att jag fortfarande levde!!! PUSSAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar