torsdag 13 december 2012

juuuuul snart!

Jul jul, strålande jul. Jag älskar känslan att om exakt en vecka sitter jag hemma i soffan och har lov. GÖTT

Sitter just nu med en läxa som jag inte har någon lust med att göra, alltså passa det verkligen in med bloggning.. hehe klassiker! Tillsammans med lite julmusik för ovanlighetens skull också, usch va dåligt egentligen.. men vad gör man inte!

Dagen till  äran är det ju föresten Lucia idag vilket betydde gratis lussebulle och pepparkakor + saft i skolan ;) Det är enligt mig det ända som är det fina med lucia dagen, förut när jag ville vara med i lucia tågen var det väl också en bra sak.. men det är jag faktiskt trött på! (lucian på skolan... hehe ingen favvis... ) Aja, nog om luciadagen. Har även gjort nytta idag som att köpa en present till en god vän, som faktiskt fyller år imorgon! Så får allt ta och åka dit när vi väl är hemma i helgen.. :) äntligen får jag träffa henne. <3 b="b" min="min" n="n" nbsp="nbsp" p="p" staste="staste" v="v">
Nu ska jag ta tag i mitt liv och se massa serier! haha inte var väl det så bra heller men... får ju inte missa något ;) ha det bra! PUSSAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar